ANUGERAH ALLAH

Hari ini hati terasa begitu geram. Ingin marah, tak jadi nak marah. Tapi jiwa terubat milhat pemandangan yang sangat indah. Walaupun hanya sekadar melihat gambar daripada internet, sudah cukup memukau pandangan malah hati. Hilang sudah sifat marah. MasyaAllah, inilah kebesaran Allah. Sungguh cantik. Tetapi sayang, akibat kerakusan manusia, hilang permata yang dianugerahkan oleh Allah.





















Cantikkan. Banyak lagi gambar yang saya perolehi di internet. Memadai gambar ini dahulu. Nak tengok lagi? Cari je dekat internet. Senang je. Macam mana? Ala, senang je. Macam nie. Pergi ke pakcik GOOGLE. dan taip dekat search box tu "Alam damai @ Keindahan Alam" . Kemudian, pergi ke image, trenteng!!!!!!dah keluar gambar-gambar tersebut. Senangkan. Keindahan Alam ini, harus dijaga, kerana ianya untuk generasi akan datang. Lagi pun, alam ini pinjaman Allah. Jika tidak dijaga dengan baik, Allah akan marah dan ambil balik barang-Nya.





Share:

2 comments

  1. tulah...cantikkan...InsyaAllah..banyak lagi yang cantik

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^