Safi Balqis Raya Contest

Bismillahirrahmannirrahim.

Assalamualaikum semua.... :)

Adakah anda pengguna produk SAFI? 
Ya!! Saya pengguna produk SAFI.

Haaaa!!!! Apa kata korang sertai satu contest yang dibuat oleh SAFI sendiri. Hadiah dia masyuk kot. Setiap hari boleh memenangi duit Raya RM300 tu. Tak percaya?

Klik penyertaan di bawah:


Ikuti sahaja cara penyertaan tersebut. Korang kene jawab silang kata yang disediakan. Kemudian klik seterusnya. Kemudian isikan slogan. Slogan yang menarik akan dipilih sebagai pemenang oleh pihak SAFI. Setiap hari tau. Penyertaannya bermula 1 Jun sehingga 31 Julai 2015. 

Wahh!! Banyak masa lagi ni. Belum 31 Julai lagi ni. Tapi haruslah kene ingat bahawa penyertaan hanya sekali untuk seorang. Maksudnya, hari ini korang sudah sertai contest ni, kemudian tidak menang. Lepas tu, korang nak join lagi. Nak join lagi boleh tetapi guna nama orang lain seperti adik-adik korang ke, emak korang ke kan.  Korang tidak boleh sertai contest tu untuk 2 atau 3 kali walaupun tak menang yek.

Jika korang diumumkan sebagai pemenang, korang kene hantar bukti pembelian mana-mana barang Safi bermula daripada RM10 ke atas. Tak kisah mana-mana barang tau. Syampu ke, lotion ke BB Cream ke kan SAFI Rania ke, mana-mana je janji melebihi RM10 ke atas. Kemudian mereka akan bagi duit raya RM300 tu kat korang yek.

Erna pengguna SAFI. Baik syampu mahupun pencuci muka. Tonner SAFI pun sangat best pe. Lagi pun Erna sertai contest ni saja-saja je. Suka-suka. Bukan selalu pun. Walaupun dalam hati ni berkeinginan untuk memiliki wang RM300 tu, tapi bergantung kepada rezeki.

So, kita enjoy!!!!
Selamat mencuba!!










Share:

5 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^