Logo : Tradisi Nor

Bismillahirrahammannirrahim

Assalamualaikum semua. ^_^

Design seterusnya adalah rekebentuk logo sebuah perniagaan suppliment herba, Tradisi Nor. Sebenarnya, Kak Syazwani yang pernah tempah design logo dan Business Card dengan Erna perkenalkan kawan dia dengan Erna. So, kawan Kak Syawani minta Erna buat logo. Yang penting dalam logo tersebut mesti memasukkan visual berbentuk daun. Warna pulak, ikut suka hati Erna. Hahaha...kene tengok jugaklah perniagaan jenis apa kan. Baru fikirkan warna yang sesuai.



Berminat untuk memiliki logo perniagaan sendiri dengan harga yang mampu milik?
Erna boleh design untuk korang.
Korang boleh tempah melalui :
Email :nurernahazwani@gmail.com

*** Erna akan umumkan harga kemudian yek. 





Share:

8 comments

  1. Hai.. cakk.. one Follow sini no. 231, Sudilah kiranya follow me back ..
    salam kenalan.. =)

    Jemput Join dan memeriahkan Giveaway Birthday Mum & Sister Tengkubutang yang sedang berlansung sekarang yea.. ada lagi "3 HARI" je untuk submit entri.. Pemilihan Pemenang adalah secara Random.. Hadiah berni;ai Lebih RM500 untuk dimenangi.. jom join.. mana tau ini rezeki Anda?? meh meh join.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/2015/08/giveaway-birthday-mum-tengkubutang.html

    ReplyDelete
  2. cantik design erna..btw im blogwalking here,,,sudi2 singgah blog i,,tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih...:) InsyaAllah...sye akan dtg yek....

      Delete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^