Selamat Pengantin Baru Ida Dan Wan

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum semua.

Ok, kali ini kita ke Taman Daya, Johor Bahru pulak. Alhamdulillah, Tahniah kepada Shahidah dan pasangannya Idzuan kerana telah sah menjadi pasangan suami isteri. Bangga you know. hahaha....

Saya tak dapat pergi masa dia orang nikah sebab Sarawak kot! Jauh kot!! Jangan haraplah mak den nak bagi pergi. Lagipun, masa dia orang nikah serentak dengan majlis kak Alya pulak [Klik Sini]. Nak buat macam mana, kenelah pilih salah satu dan arranged mana yang pergi dulu. Bila dah susun jadual, pada 7 Jun 2014, baru saya pergi terjah rumah di pihak lelaki pulak, Majlis Bertandang Shahida dan Idzuan. Berlakunya di Taman Daya (ehh! Bukan dah cakap ke?).

Masa pengantin sampai, saya dengan lain tengah makan. Green turqoise pilihan mereka. Cantik kot. [Resourse: jurugambar pengantin dalam muka buku]

Suka tengok pelamin dia org. Nice dan lembut. Penggunaan warna pastel. Pelamin tirai macam nilah yang saya nak nanti. ehh! ehh! ehh!!!!hahahaha.. [Resourse: jurugambar pengantin dalam muka buku]


Guest book yang simple. Mostly yang sign semuanya budak FLOC. Idzuan adalah ahli FLOC.

Saya tumpang Kak Yana, ahli FLOC jugak. Pastu, kami tunggu Ajak, budak FLOC jugak dekat Gaint Plentong. Dah tu, kami follow Ajak sehingga bertemu yang lain di Masjid mana tah, saya pun tak ingat. Selepas selesai di majlis Shahida dan Idzuan, kami berangkat ke Majlis Bertandang, Alya dan Razman ( Entry seterusnya Selamat Pengantin Kak Alya -part 2 pulak) di Parit Raja. Woliooo...jauh perjalanan. Semua ni, gara-gara nak amik berkat.

Sebelum berangkat, mailah kita bergambar sekejap. Mira, anda masih mencari. Tengok tu, en suami awak tengak tarik muka. Saya tak pe...opsss!!!!

Oklah, sampai sini sahaja. Jumpa lagi.




***** Kan dah cakap, kali ni pun en. tunang tak ada sebab melaksanakan tanggungjawab menjaga pintu negara.
****2 gambar di atas adalah gambar yang di ambil di laman muka buku pengantin. Hihihi...sorry
*** Ohh! Lupa nak habak yang saya ada mereka bentuk kad jemputan kahwin dia orang. Nanti saya buat review yek.



Tags:

Share:

1 comments

  1. Wah..ramainye yg kawin. Selamat pengantin baru pd kawan kak Erna. ^_^

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^