Selamat Pengantin Baru Ruzita dan Azam

Bismillahirrahmannirahim. Assalamualaikum semua...

Rindu kita ke? Alolololo, comel awak-awak semua. Maaflah ye, saya bukan bersembunyi atau melarikan diri. Akibat kesibukkan yang melampau sampai tak terurus jadinya. Banyak benda yang tertanggung. Even, nak ziarah korang pun tak berkesempatan (Poyonyalah ayat..kikiki).

So, hari ini saya sajikan perkongsian saya pergi memenuhkan jemputan seorang lagi housemate saya, Ruzita. Cantiklah awak Ita. Lain bebenor. Hihihihi...Sebelum dia kahwin, dia dah pindah rumah. (Tak fahamlah cik Erna)..Ahhh! yang penting , dia juga housemate saya.

Ita nikah pada 14/06/2014, itu belah  perempuan. Saya tak dapat pergi sebab saya balik kampung. Lagipun, majlisnya di Muar. So, saya pergi ketika majlis bertandang iaitu di pihak lelaki, pada 21/06/2014. Asalnya, saya ada tarining kat Singapore. Tapi, pihak atasan kata training batal, tu yang amik keputusan pergi Majlis Ita.

Yeiii, en, tunang saya ada. Saya, suka. Al-maklumlah, majlis tu kene pada hari dia Offday tapi kesian kat dia sebab tidur tak cukup. Husband Ita merupakan budak Floc. So, ramailah jugak budak Floc pergi. Tapi, kami tak ikut konvoi. Saya dan en. tunang ikut Mira dan Cip sebab kami tak tahu jalan. Hahahaha...

Cantik Puan Ita kita. Sebelum bertolak pulang, terus minta en. Tunang tolong amik gambar kami berdua. Happy for you. :)

Sampai-sampai je terus amik gambar, nasib baik jumpa Kak Alya, Kak Yan, Kak TL, Sara, Kak Ekin dan lain-lain. Yang semua-semua ni dah makan, tunggu nak balik je. Family FLOC..- [Resource : Gambar daripada FB, gambar yang di tag.]

Setel satu majlis sebelum Puasa. Tapi banyak lagi benda yang di kongsi dengan korang. Satu-satulah yek. Dan akan dikongsi dengan korang, memandangkan hampir 3 minggu kita tidak bersuakan? Hahahaha.

Oklah, sampai disini. Jumpa lagi.


Tags:

Share:

2 comments

  1. Amboi..lame wawa menyepi. Selamat pengantin baru buat kwn wawa. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...sepi sangat kan....tulah..kerja byk kat ofis..tu yang x dpt jengk korang. :)

      Delete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^