Potrait Vektor #4 : Husna Damia

Bismillahirrahmannirrahim....

Assalamualaikum semua...:)

Auchak!! Rindu kita tak? Rindu!!! Ohhh! Terima kasih....

Memandangkan Erna banyak masa di office, jadi tangan kita ni Kak Kiah tersangatlah rajin. Rajin sangat tau. So, mangsa seterusnya untuk simpanan Erna ialah anak Kak Alya, Husna Damiya. Comel gila bila makin besar. So, gambar sasaran ialah budak kecik menyamar hip hop.

Gambar original

Lukisan ini hanya memakan 2 hari je sebab buat waktu kerja.. Apa punya oranglah. Padahal orang lain boleh siapkan 1 hari je...

Lepas tu bagi suprise dekat Kak Alya. Punyalah gembira kan. Selepas ini, siapa pula ye? Boleh tempah lukisan ke? Boleh. Lagipun dah banyak menunggu.


Berminat untuk memiliki potrait sendiri atau ahli keluarga atau sahabat handai
 dengan harga yang mampu milik?
Erna boleh lukiskan untuk korang.
Korang boleh tempah melalui :
Email :nurernahazwani@gmail.com

*** Sebagai permulaan ini, Erna akan mengambil RM30 untuk setiap lukisan potrait. Tak kira tempah potrait untuk sorang ke, atau untuk pasangan suami isteri ke atau lebih daripada 3 orang ke, harga permulaan adalah RM30.
*** Tarikh tamat bagi harga permulaan ialah pada 30 Oktober 2015. Selama sebulan lebih tu. Apa-apa jenis teknik yek. Untuk hasilnya seterusnya, silalah tunggu.





Jumpa lagi lukisan seterusnya.





Share:

6 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^