Kad Undagan Kahwin Ida dan Idzuan

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua.



Design seterusnya adalah Kad Undagan Perkahwinan Ida & Idzuan pada 1 Jun 2014 dan 7 Jun 2014. Alhamdulillah, terima kasih ye Ida kerana percaya kepada kita. Alhamdulillah, majlisnya pun dah selesai. Dah jadi suami isteri pun. 

Review Kad Undangan Ida & Idzuan :
  • Tema dan Background :  Warna Coklat. Tapi ada dua versi warna iaitu warna coklat dan gold. Lastly, Ida pilih Coklat. Baru nampak katanya. Background in white colour.
  • Saiz kad : 150mm x 100mm
  • Gambar : gambar tak ada. Ida minta untuk buat Illustrator. So, makan masa gak. Hahahaha

Muka Hadapan.

Bahagian dalam- Jemputan.

Maps [Muka belakang].

Rekaan masih perlu dibaiki lagi. InsyaAllah, ERFAY' ART WORLD GAMBATE!!! Semangatkan. Tapi tulah, kene cari masa untuk hasilkannya. Kerja lain, rumah lain, kahwin lain. Ehh! Silap...hahahaha
 
Kalau ada sesiapa yang inginkan bantuan untuk hasilkan kad undangan apa-apa je [kad kahwin ke, kad birthday ke, etc.....] ikut citarasa korang, bolehlah email kepada saya di nurernahazwani@gmail.com. Harga boleh negotiate.  :)

Memandangkan , hasil rekaan masih lagi dalam seciput je tapi korang boleh pergi ke laman ERFAY' ART WORLD [Klik Sini]. InsyaAllah, saya hasilkan sebaik mungkin...ececeh....hihihi. 

***Peringatan : Buat masa ni, kita hanya menyediakan perkhidmatan design sahaja. Perkhidmatan printing belum disediakan. Jadi, harga hanya bergantung kepada perkhidmatan design sahaja. Harga Boleh negotiate. 

Jumpa design yang akan datang.




Share:

1 comments

  1. Kad kahwin pulak ye. Nice la! Ergh..jeles ngan org kreatif nih.

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^