Guest Book Alya & Razman

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua.


Design kali ini adalah Guest Book Alya dan Razman pada 31 Mei 2014. ERFAY' ART WORLD berbesar hati untuk sumbangkan design guest book yang pertama untuk majlis mereka berdua. 

Review Guest Book Alya & Razman :
  • Background colour: Biru okai tapi ada selit sikit warna silver. Mengikut citerasa tuan pengantin. Tapi sekarang ni dah jadi isteri orang dah. Kak Alya ni memang popular dengan Biru. So, dia nak kulit buku warna biru. So, saya pilih Blue Turquoise untuk wrap tu. Ye ke? Macam warna Cyan je?
  • Tema buku:  Yang ini ikut kepala saya. Tema Car Garden. Tapi tak serupa garden pun. Memandangkan die orang berdua ni ahli kelab kereta, maka saya hasilkan car garden.
  • Saiz buku : Saiz yang dipilih sendiri oleh tuan pengantin. Tak ingat pulak saiznya tapi itu semua korang boleh pilih sendiri.
  • Gambar : Gambar pula, pilihan pengantin. Dia nak guna gambar masa dia orang tunang dahulu. Sweet pulak korang ni.
Bahagian hadapan.

Bahagian belakang.

Bahagian dalam.

Karikatur Alya dan Razman. Yang ni Kak Alya yang bagi yek.

Bila dah setel semua, kita wrap elok-elok. Then, boleh bagi kepada tuan badan.

Terima kasih ye Kak Alya kerana bagi peluang kepada kita untuk hasilkannya. Memandangkan ini adalah kali pertama saya hasilkan guest book, jadi saya hadiahkannya kepada dia orang. 

Tapi, kalau ada sesiapa yang inginkan bantuan untuk hasilkan guest book ikut citarasa korang, bolehlah email kepada saya di nurernahazwani@gmail.com. Memandangkan , hasil rekaan masih lagi dalam seciput je tapi korang boleh pergi ke laman ERFAY' ART WORLD [Klik Sini]. InsyaAllah, saya hasilkan sebaik mungkin...ececeh....hihihi

Oklah, jumpa lagi di design seterusnya.


Share:

7 comments

  1. Nice sgt guestbook dia. Eh, boleh lah nnti tempah. Ecehh..bile tu tak tau laa.. Lalala~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je ana.....InsyaAllah...sampai masa nanti.....:)

      Delete
  2. canteq... saya org 1st yang menulis di guest book ni

    ReplyDelete
  3. Saya comel ke? hihihi...thanks..:)

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^