Doodle & Logo ERFAY' ART WORLD

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah, siap jugak doodle yang pertama. Ohoi!!! die punya perasaan tu, usah cakaplah. Puas. Sangat-sangatlah puas. Terasa nak melompat pun ada. Ngadakan. Alhamdulillah, saya rasalah doodle saya sedikit demi sedikit semakin berkembang. Walaupun baru nak tumbuh pucuknya. Orang kata, "Sikit-sikit lama-lama jadi bukit". Ye tak?

Sebelum ini, saya menghasilkan mini cibi yang bulat-bulat belaka [Klik Sini]. Bulat sungguhlah. Kali ini kita upgrade lagi. Ingat Joomla! CMS je ke boleh upgrade version sekarang ni. Version terbaru yang keberapa tah. Lupa dah. So, kita pun boleh upgrade kebolehan kita okai. Hahaha

Tujuan hasilkan doodle ni sebab nak masukkan dalam logo service dan gunakannya untuk tujuan tertentu. Senang katalah, untuk identiti sediri dan services kami. Siapa kami tu? Jeng, jeng,jeng. So, inilah hasilnya. 

Mula-mula melukis doodle ni, uisy terketar-ketar.

Sebelum diwarnakan dan selepas diwarnakan. Ini masih lagi melukis dekat buku sketch den.

Lepas tu baru melukis dalam komputer. Jadinya ada seorang jejaka berpakaian uniform dan seorang gegurl membawa cik Shibanya. Mengapa ada dua orang ni? Apa kene mengena dengan logo?

Bila dah setel lukis doodle tu, otak pun mula beroperasi. Pusing 180 darjah pastu jadi 360 darjah untuk menghasilkan logo ERFAY' ART WORLD. Hasilnya, simple and nice for me. 

So, inilah logo ERFAY' ART WORLD will be officially on today. Hahahaha.....Blue and pink pilihan hati. Why? Adalah.


Akhirnya dah boleh release logo ERFAY' ART WORLD. Syukur sangat-sangat.  Oh! lupa nak habak, semua operasi melukis dan mereka bentuk mengunakan perisian Adobe Flash CS4 dan Adobe Illustrator CS4.

Jika korang berminat nak ada logo sendiri, korang boleh email ke nurernahazwani@gmail.com atau pm ke facebook saya di [Klik Sini]. Servicesnya tak mahal. Bawah RM10  :)

Memandangkan , hasil rekaan masih lagi dalam seciput je tapi korang boleh pergi ke laman ERFAY' ART WORLD [Klik Sini]. InsyaAllah, saya akan hasilkan sebaik mungkin...ececeh....hihihi. 

Okay, Jumpa design yang akan datang.

****Beberapa hari ini apa kes tah, rajin sangat post-mengepost ni. Tak ada kerja ke cik Erna oit? Wahahaha..... 

 



Share:

4 comments

  1. Bulat putih tu mcm besar sangat je. Cuba kecikkan sikit..mungkin nampak lebih baik. Ana cadangkan je..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ana...nanti k.wawa baiki....:)...btw ana org pertama rakan blogger paggil akak dgn nama wawa.

      Delete
  2. Btw show off verification boleh? Susah nak komen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo....k.wawa dah off..thnks notify me about dis.

      Delete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^