Design Pertama untuk Wan Printing Solution

Bismillahirrahmannirrahim. Assalamualaikum readers.

Kali ini, perkhidmatan reka bentuk ERFAy' ART WORLD adalah menyediakan reka bentuk grafik untuk paper bag Wan Printing Solutions. Pengasas Wan Printing Solution ialah Ida dan Idzuan. Mereka berdua ni bakal menjadi GROOM dan BRIDE tau. Bestkan. Bakal suami isteri membuka perniagaan sendiri. Bombastik gitu.

Wan Printing Solution merupakan satu perniagaan perkhidmatan dalam pencetakan beg kertas/paper bag untuk apa-apa majlis. Tak kisahlah majlis perkahwinan korang ke, majlis sambutan hari jadi ke, majlis pertunangan ke, apa-apa je. Nak tau lebih lanjut, korang boleh pergi ke page Wan Printing Solutions, KLIK SINI. Murah ok. Korang pasti berpuas hati.

Ida menempah design untuk tema perkahwinan. Apa yang Ida inginkan ialah grafik berbentuk pengantin berpakaian ala-ala songket gitu. Kemudian, pengantin itu berlatar belakangkan pelamin. Untuk warna pula, Ida kata tak kisah warna apa-apa pun.Jadi, apa tunggu lagi, mailah kita scroll di bawah ini.


 
































































































































































Mula-mula, saya akan lukis draft dalam 2-3 draft. Untuk Wan Printing Solution, saya sediakan  2 draft reka bentuk. Lepas itu, mereka akan pilih reka bentuk yang mereka berkenan. Nampak tak, kartun tu. Bulat-bulat kartunnya. Itu tandanya, pengantin terlebih gembira. (Lukisan tangan)
Design yang dipilih (Menggunakan Adobe Flash).


Penggunaan warna RGB.
Penggunaan warna CMYK.
Penggunaan Warna RGB dan penambahan latar belakang. Mereka memilih yang ini. Yeaaaa!!!!!!

Sekarang ni, saya menunggu hasil printing paper bag menggunakan design ni. So, bagi sesiapa nak menempah goodies bag kahwin boleh pergi ke page Wan Printing Solutions. Jika, korang ada idea design tapi tak mampu nak buat, saya boleh lakukan. Korang boleh email ke nurernahazwani@gmail.com atau pm ke facebook saya di SINI

Jumpa untuk reka bentuk yang lain.:)

Share:

0 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^