Jangal ke?

Assalamualaikum semua...:)

MasyaAllah, rindunya dinda pada kekanda. Hahahahaha...
Alhamdulillah, kita baik-baik je. Eh, korang tanya soalan apa yek? Kita tau dah korang nak tanya apa. Sebelum korang membebel, kita jawab dulu.

WELCOME BACK ERNA!!!!!!!

Iya iya iya, kita tau kita dah lama tak muncul. Macam Chipsmore kan? Betullah kan? Minta maaf sangat-sangat Cik Kiah, bukan hamba malas tetapi baru menyesuaikan diri dalam alam baru, dengan kerja yang bertambah. Malas tu adalah jugak tapi lebih kepada untuk menyesuaikam diri. Kan dah kembali semula Cik Kiah. Tak mau nangis-nangis. InsyaAllah, kita akan ada setiap kali Cik Kiah cari yek.

Oh! Banyak karya yang terlepas dan tak habak dekat korang. Nanti Kita share ye. Erna kene stop menulis dulu. Kemudian akan datang balik dengan garapan sharing yang baru. Jumpa lagi.

Eh! termuncul pulak kami. Jumpa lagi!!!!!!!!!



Share:

3 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^