Selesai Singgah

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah, selesai juga saya singgah menyinggah atau lebih dikenali blogwalking kesemua blogger yang terlibat dalam Segmen Blogger Aktif. Segmen ini dihasilkan oleh Blogger cik Anys dimana bagi saya cik Anys sangat bijak. Kerana apa? Kerana beliau berjaya mengumpul kesemua blogger-blogger yang masih aktif dalam masa sebulan. Seramai 136 blogger yang menyertai segmen cik Anys ni. Ternyata usaha beliau berhasil. Walaupun tak semua blogger yang menyertai segmen cik Anys ni, tapi bagi saya ramai kot!! Hari ini, saya berjaya menamatkan persinggahan saya ke semua blogger yang terlibat. *Alaaa, segmen dah tamat dah!!*

Terima kasih kepada blogger -blogger lain yang sudi menjadi kawan saya dan singgah ke blog cebisan saya ni. Saya seronok singgah-singgah ni walaupun mengambil masa yang agak lama untuk menhabiskannya. Terima kasih juga kepada yang sudi memberi perkongsian dan pandangan dalam perkongsian saya. Sedikit demi sedikit, saya memperbaiki mutu penulisan saya dan ejaan dalam penulisan saya.

Adoiii!!! Sungguh, penulisan saya banyak yang perlu ditapisi dan perlu diperbetulkan. Kadang-kadang, en. tunang saya geleng kepala apabila beliau membaca penulisan saya. Bukan sebab isi penulisan saya tetapi kesilapan dalam ejaan saya. Apa kes ni? Bahasa Malaysia dalam SPM 'A', tapi sekarang ni hancus dan berkecai semua tatabahasa. Wahahaha... Al-maklumlah, budak Multimedia memang mcm ni. Otak ingat reka bentuk, design dan coding segala bagai. Apabila masuk bab Bahasa Malaysia, jadi hancur semuanya. Tapi, saya akan terus belajar dan memperbaiki mutu penulisan saya dan akan memberi perkongsian yang terbaik untuk korang yek.


InsyaAllah, jika rajin membuahkan hasil. GAMBATE!!!!!!!!!


InsyaAllah, saya akan datang, saya akan melibatkan lagi dalam segmen sebergini dan melakukan segmen untuk korang yek.Jumpa lagi!!!!!!


Share:

15 comments

  1. Wah nak habis bw.. Akak baru separuh.. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak boleh.....gambate! Dlm sehari ti buat 10 persinggahan....

      Delete
  2. assalamualaikum dan salam perkenalan.. kekadang, tatabahasa tak menjadi masalah dalam dunia blog. lebih2 bagi blog yang tidak formal. sedangkan blog saya pun bukan setakat lintang pukang. nak kejar balik pun xboleh. hehe. cuma, penggunaan short form yang melampau buat sakit mata aje nak baca. hehe. lagipun penulisan jauh lebih bagus daripada saya.. thumbs up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam dan salam perkenalan. Terima kasih ye sis. InsyaAllah, kita sama2 menjaga mutu penulisan kita. Dan yg penting jgak adalah perkongsian kita.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Ana baru je 30 list. Tak abis lagi. Bizi memanjang. Tak sempat. XD ty so much sbb follow and rajin singgah.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum . :) kita belum strt BW lagi untuk segmen ni . . huhu . baru lepas habis BW segmen lain . :D terima kasih sudi singgah blog kita :D ~~follow sini dan sambil menabung nuffnang untuk blog ni :D

    http://aineddihar.blogspot.com/2014/05/segmen-blogger-aktif.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih yek....dah blh blogwalking segmen tu pulak.

      Delete
  5. datang terjah sini juga. :)

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. macam mana nak join.. event apekah itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis klik je 'anys' tu tapi segmen dia dah tutup...tp sis blh je blogwalking kat situ.

      Delete
  7. Kak Nanie tak habis round lagi ni... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe kak...slow2 yek..nanti habis singgah tu....

      Delete
  8. Salam singgah sini balas kunjungan.wah dah habis terjah..akak bru separuh

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^