Paper Bag Wan Printing Solution

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum readers.

Ingat lagi tak design paper bag untuk Wan Printing Solution dalam post "Design Pertama untuk Wan Printing Solution"? Kalau tak ingat, korang boleh KLIK sini. Pihak Wan Printing Solution telah menghantar gambar, hasil printing grafik di atas kertas bag. Sangat cantik!!!! Saya sangat teruja untuk pihak Wan Printing Solution. Comel sangat. 

Paper Bag by Wan Printing Solution and design by ERFAy' ART WORLD.
Inilah design yang mereka pilih untuk yang berwarna

Ini pula untuk black and white printing.

Wan Printing Solution telah mengadakan promosi khusus untuk design baru. 5% untuk orang yang pertama menempah design tersebut. Murah tau! Harga asal pun berbaloi. Ini kan pula ada potongan harga. Korang boleh pergi ke Page Wan Printing Solution:


Wan Printing Solution:

Promosi grafik baru:

Jangan lupa like page Wan Printing Solutions. Saya pasti, korang berpuas hati dengan perkhidmatan Wan Printing Solutions. Berbaloi-baloi. :)

Jumpa lagi untuk design seterusnya.

Share:

0 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^