Fountain Water Show, Taman Merdeka Johor Bahru, Johor.

Bismillahirrahmannirrahim....

Assalamualaikum semua. :)

Minggu lepas, Erna dan En.Husband berpeluang jalan-jalan di malam hari. Tanpa arah tujuan, En.Husband terus je bawa kereta ke suatu tempat yang dari dulu lagi kami nak terjah di malam hari.

Sayang En.Husband lah. Gini..Jangan cemburu tau Kak Kiah!!!!

Kita orang pergi Taman Merdeka Johor Bahru sebab kat sana ada Fountain Water Show. Air menari okay. Ingatkan orang je yang boleh menari. Air pun menari. Padahal ada orang yang handel sistem tu.
Meriah jugak Taman Merdeka, Johor Bahru pada malam-malam buta ni.

Ada jugak bawa satu family terutamanya pada malam minggu. Berwarna warni lagi.

Masa sampai hari tu, Persembahan dah mula dah. Ramai jugak malam tu walaupun bukan hari minggu.






Dating kami berlatar belakangkan Air pancut yang berwarna warni sambil menari mengikut rentak lagu. Dating malam-malam buta sweet apa, dah halalkan? hahaha

Rasa teruja? Mari lah datang sini bila singgah Johor Bahru. Tak teruja lagi? Mari kita tengok video di bawah walaupun bukan Erna yang rakam. Ambil daripada You tube je.






Jangan lupa singgah yek. Jumpa lagi.




Share:

0 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^