#3 Selesai Singgah

Bismilahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah... Alhamdulillah...Alhamdulillah...... Akhirnya selesai juga melawat, singgah, ziarah rakan-rakan blogger lain melalui Segmen Blogwalking by Izzati Amira [Klik Sini]. [Klik Sini] untuk ke page saya. Bukti ok..bukti ni. Hahahaha..

Ohoi, lamanya ambil masa untuk singgah. Bukan apa, saya terlalu sibuk sampai tak terluang waktu untuk singah-singah ni. Apa yang penting, saya tetap akan singgah walaupun mengambil masa yang lama. 

Segmen ni, saya join pada bulan 6. Sedangkan segmen tu Cik. Izzati buat pada bulan 5. Tapi, macam saya pernah cakap sebelum ni, sebulan sekali saya akan sertai segmen. Itu pun mengikut waktu terluang dan mencari bacaan yang lain. Malah, itu tandanya saya sokong segmen cik. Izzati.

Terima kasih yek kerana bagi saya peluang join segmen Cik. Izzati. InsyaAllah, Jumpa lagi di segemen yang akan datang. Alo, sikitnya buat review. Hahaha..kesuntukkan masa ni Cik Kiah. Ha! InsyaAllah, saya akan buat segmen blogwalking sempena Raya. Oklah, Jumpa lagi di segmen yang lain... :)


Share:

1 comments

  1. Rajinnye bw. Huhu~ pasni orang serbu la blog kak wa. :D

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^