Ramadhan Tiba Lagi

Bismillahirrahmannirrahim. Assalamualaikum semua.



Ramadhan dah mari dah!!! Seronok!! Lagi pun, hari ini adalah hari pertama Ramadhan al-Kareem. MasyaAllah, rindunya dengan Ramadhan. Banyak benda yang kita boleh baiki. Banyak benda kita boleh ubah. Jika kita ingin kebaikkan dan keberkatan yang lebih, Ramadhan adalah jawabnya.

Alhamdulillah, terasa segan, malu dan kerdil nak cari pahala Allah. Sedangkan dosa menggunung tinggi. Tapi, mengapa kita perlu malu dengan kebaikan dan rahmat, tapi harusnya kita perlu bersyukur sebabnya kita masih lagi diberi peluang untuk bertemu bulan yang penuh dengan Rahmat.

Jadi, marilah kita tingkatkan rating amalan, bukan sahaja rating trafiic blog yek. Mudah-mudahan kita semua mendapat barakah daripada Allah S.W.T.

Akhir kata(macam surat pulak), saya mohon maaf andai segala perkongsian saya ada menguris hati korang yek. Maafkan saya yek. Thank you because being my follower and my friends.

Jumpa di entry yang seterusnya.
 
 

Share:

6 comments

  1. Salam Ramadhan untuk akak jugak :D

    ReplyDelete
  2. Perkongsian yg bagus. Same2 la kite sling ingat mengingatkan. Ye dak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul...InsyaAllah...Salam Ramdhan ye Ana...

      Delete
  3. Replies
    1. Salam Ramadhan kak Akmal...cium dini utk saya..hihihi....

      Delete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^