Segmen Bloglist Sakura Blog Qaseh Ku

Bismilillahirrahmannirrahim.

Assalamualaikum semua. 

Rajin pulak kali ni nak join mana-mana segmen bloglist. Asalkan Erna dapat cari penulisan yang sungguh baik dan perkongsian yang menarik. Kali ini, segmen yang sangat mudah dan syarat-syarat dia pun senang. Jom kita ramai-ramai sertai. Tak susah mana pun.



Sila klik Banner.


syarat2nya... simple je..
1) Follow blog Qaseh Ku2) like page https://www.facebook.com/anizzadnan(kalau tak nak like pun takpe)3) tajuk entry "Segmen Bloglist Sakura Blog Qaseh Ku"4) publish dan backlinkkan ke entry ini sahaja..tempat lain tak layan..hihi..
TAMAT bila dah sampai 100 blog taw.. 100 blog ini confirm masuk dalam bloglist anis oke..jom jom.. support anis.. boleh kita kenal2..senang anis nak bom komen blog korang semua :)
happy blogging !!
**update ==> SENARAI PESERTA

Senangkan? Apa lagi, jom kita jengah-jengah yek. Jumpa dr segmen yang lain.






Share:

2 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^