CARA DULU, CARA SEKARANG

Dulu,
apabila menghadapi tekanan atau tidak ada kerja yang dibuat, 
saya suka melukis. Lukis apa je yang terlintas. Seronok melukis makin bertambah
apabila saya mengambil subjek seni dalam SPM. Buat projek sambil melukis. Adalah dalam
15 -20 helai kertas lukisan dikerjakan. Padahal, kelas sains tulen. 
Bila dapat pegang pensil warna atau karyon. Seronok sangat!!!






Sekarang,
stress je, buka internet. Lepas itu, buka laman muka buku, twitter, blog. Tambah lagi,
jurusan di universiti tiada kiatan dengan seri. Hilang pensil warna, hilang kertas karyon. Sehinggalah 
saya menghadapi PSM. Ketika buat PSM, saya kembali semula 
memegang pensil warna. Sebab ada bahagian tertentu saya perlu melukis,. Yepiiii!!!! saya kembali melukis. Cumanya, tangan keras sikit. huhuhu....






Kini,
saya terus melukis. Bukan sahaja saya melukis menggunakan tangan, pensil, pensil warna atau karyon, tetapi saya juga melukis menggunakan komputer. Gunakan software Adobe Flash. Tak percaya? Baca posting "SIBUK".







Share:

0 comments

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^