Potrait Vektor #2 : Kak Ekin & Suaminya

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum semua.

Hasil ke dua saya ni disebabkan saya lewat sangat menyiapkan editing photo Kak Ekin dan husbandnya. Tak kisahlah lambat macam mana pun, saya tetap akan buat. Sebagai tanda minta maaf , saya hasil potret vektor buat pasangan ini. Sebagai simpanan jelah yek. Ini adalah hasil ke kedua saya.






Review Potret Vektor:

  • Gambar sepasang suami isteri ( 2 head). 

  • Empunya gambar : Puan Nurul Ekin bersama husbandnya. Sorry kak Ekin, kita amik gambar ni kat FB akak. Gambar ni jelas sikit berbanding yang lagi satu. Hihihi...

  • Perisian : Adobe Flash CS4. Like the previous, saya tetap memilih Adobe Flash CS4. Nak kata pujaan tu taklah kan.

  • Ketelitian : Tone warna gelap dan cerah (Colour Block). Kali ini, cuba menitik beratkan penggunaan garisan di raut wajah dan cuba bermain dengan warna gelap dan terang di bahagian hidung. Walau bagaimanapun, en Tunang saya kata, penggunaan garisan terlalu banyak sehingga menampakkan wajah seakan lebih tua daripada umur sebenanr. So, kene baiki lagi. :)..Terima kasih.





Berminat untuk memiliki potrait sendiri atau ahli keluarga atau sahabat handai
 dengan harga yang mampu milik?
Erna boleh lukiskan untuk korang.
Korang boleh tempah melalui :
Email :nurernahazwani@gmail.com

*** Sebagai permulaan ini, Erna akan mengambil RM30 untuk setiap lukisan potrait. Tak kira tempah potrait untuk sorang ke, atau untuk pasangan suami isteri ke atau lebih daripada 3 orang ke, harga permulaan adalah RM30.
*** Tarikh tamat bagi harga permulaan ialah pada 30 Oktober 2015. Selama sebulan lebih tu. Apa-apa jenis teknik yek. Untuk hasilnya seterusnya, silalah tunggu.



Jumpa design yang akan datang. :)


 

Share:

4 comments

  1. Mueheheh..yela kak wa. Macam org tua fulak. Eh, jgn mrh tau. Ana nyokong jek kata2 en tunang hakak. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe ana. Kak wawa ok je. Byk lg benda yg kak wawa kene belajar. :)

      Delete
  2. Boleh lagi di perbaiki ni dik erna...hihi

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^