CLICK BERSAMA KANAK-KANAK

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum....

Apa perasan korang bila buka benda yang ditinggalkan atau benda yang lama tidak dibuat. Fuhh! terperanjat mak cik kiah di rumah melihat kriuk-kriuk dalam blog ni. Berlapuk dan bersarang blog kamu erna. Well, what can i said, I'm very busy to make updating. But everytime, i want to share with you all. Sudah lah erna. Setahun blog ni ditinggalkan begitu sahaja. Aiyak!

Well, just go through. I'm very satisfied with my life but it's still not enough. How could you said that. You have your special family, your friend and emm...emmm...Apa yang tak cukup lagi...Emmm...actually, it's enough for me. Thank to Allah to give me a such a precious people including you, and you..hahaha

Allah mengkehendaki sesiapa sahaja untuk diberi nikmat. Selagi kite berusaha, bertawakal dan berserah kepada Allah(bukan semata-mata berserah yek), InsyaAllah...you well getting what you want. Gambate!!


Aucak!!! hidup kene ceria kawan-kawan. Ensem tak saye! bulat mata kamu Daniel, along yang terkejut...




Haa! dah muncul....hidup ceria bersama kanak-kanak. Apa nak dirisaukan, mereka tahu gelak, ketawa dan bermain, gaduh sekali, baik berkali-kali. Seronokkan jadi macam mereka.


Rayqal tergamam seketika mengambil gambar bersama along....ohh..sweetnya rayqal
mana pak ngah saya..tetibe je mak cik nie pegang Danish...ok! terasa mak cik plak...


Pantang bergambar si Faiz nie....well, jangan ensem sgt faiz, nanti ramai terpikat...


semaksimum yg boleh si Cantik nie membuka mulut....pastikan tak ada lalat masuk ye syg....


Tetibe je rembat anak orang...Anak kawan yek...ececeh....shuhhh, tengah sibuk nie...


Aloo...Irsyad boleh tidur pulak...bagunlah Irsyad.....ramai makwe dtg cari ni....practice make perfect...cewahhh....

Welll....ini terlebih berpuas hati...Hahaha..

Apa-apapun, hidup kene ceria ok! Just go through with your life
dan ikut Jalan yang telah Allah tunjukkan...
but sometimes you must decide which one the best path for your life.

Jangan lupa SOLAT, Jangan lupa DOA..
kerana SOLAT adalah benteng dalam kehidupan
dan DOA merupakan senjata mukmin...

Gambate!


ps:// Gambar origanal..Tiada editing...peace



Share:

5 comments

  1. weewiiitt... nyum3.. cantikkk...

    ReplyDelete
  2. To Najef Alya: kan2....cantik kan? hahaha

    ReplyDelete
  3. Wahh...trmasok gak irsyad eh...terbaik la erna...

    ReplyDelete
  4. Kak ayu:...hihihi..maaf2...terpaksa masuk tanpa bg tahu yek.....:) xcited pye keje

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^