Ucapan Maaf saya sampaikan

Bismillahirrahmannirrahim....

Assalamualaikum semua. Wahh! lama bebenor Mak Jemah ni menghilang. Hang pi mana Jemah? Hahahahaha, hanya mampu ketawa.Aishhhh!!!!1 


"Maafkan saya, maafkan saya....."


Hahaha..tetiba lagu P. Ramlee keluar. Sebab-sebab menghilang hampir 4 bulan:


Saya terlibat dengan projek baru company. So tidak berpeluang untuk berkongsi. Banyak benda nak kongsi something dengan korang tapi tulah tak ada berpeluang.

Kat rumah internet sangat slow dan kadang-kadang terus down. Membazir je, akhirnya sudah terminate. Isyyy!!!! Nangis mak Jemah. Nak buat mcm mana. Bila kat rumah tak dapat nak menulis, saya amik peluang menulis di pejabat tapi kene tengok masa jugak.

Tidak selesa nak menaip dekat Hp. Mak Jemah tak selesa. Kalau taip kat handphone, semua celaru. Baca blog org je bolehlah.


Best tak alasan yang diberikan. Bestkan.. Tapi betullah. Selepas saya menyewa lain, kehidupan pun berbeza. Banyak yang berbeza. Sedih mak Jemah.


InsyaAllah, saya akan share benda yang terlepas pandang, share design yang saya telah buat. Banyak InsyaAllah. Harap korang terus support saya menulis yek. 


Jumpa lagi...:)




Share:

2 comments

  1. lebih kurg sama je kita..zz pun bru hbes prktikal je. x dpt nk hapdate sbb intrnt xde..
    btw zz follow and bw sini :)

    ReplyDelete
  2. Hi blogwalking here!
    Internet provider apa u pakai? I just guna P1Wimax and it's not bad! :)

    ReplyDelete

DESCLIMER

Haaa! lupa nak habak, segala penulisan Erna tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Jika ada yang baik, boleh dikongsi dengan orang sekeliling. Jika ada kesilapan daripada Erna, sila bagi tahu dengan cara baik yek.Saya menerimanya. Bukan dengan kasar yek. Kitakan manusia, suka benda yang lembut-lembut. Begitulah dengan erna. Selamat membaca semua!!! ^_^